close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נעליים אורטופדיות מעוצבות - בריאות ועיצוב בנעל אחת

מערכת שורשיב חשוון, תשפא30/10/2020

נעליים; הן מוצר חובה שאיננו מסוגלים להסתדר בלעדיו. הן לוקחות אותנו לכל מקום שנרצה, מחממות את רגלינו בחורף ומאפשרות לנו לעשות פעילות ספורטיבית

תגיות:
נעליים; הן מוצר חובה שאיננו מסוגלים להסתדר בלעדיו. הן לוקחות אותנו לכל מקום שנרצה, מחממות את רגלינו בחורף ומאפשרות לנו לעשות פעילות ספורטיבית. העניין הוא, שלא כל נעל תשמור על הגוף שלנו תוך כדי פעילות גופנית, ואפילו בהליכה רגילה. נעליים אורטופדיות מעוצבות הן הפתרון הטוב והמומלץ ביותר עבור מי שמעוניין להעניק לרגליים שלו את היציבה, ההגנה והאיכות ברמה הגבוהה ביותר, בנוחות שאין שנייה לה.

שני דברים שכדאי שתדעו על נעליים אורטופדיות מעוצבות
לא בכדי שמן השני של נעליים אורטופדיות מעוצבות הוא; נעלי נוחות. מדובר בנעליים המעוצבות
כך שיספקו תמיכה לרגליים, הקלה ונוחות מרבית עבור מי שסובל מכאבים בכפות הרגליים, בקרסוליים ומכאבי רגליים כלליים, כמו גם עבור מי שפשוט יודע לחיות טוב ומכיר בחשיבות של בריאות הרגליים. נכון שבעבר הלא רחוק היה מדובר בנעליים המעוצבות בהתאם לצרכים בריאותיים בלבד, אך עם השנים גדלה המודעות ליתרונותיהן כמו גם הצורך להיצמד לקו האופנה, והחברות השונות החלו לייצר אותן בקווים אופנתיים עכשוויים ומיוחדים.

איך זה בעצם עובד? מה הופך את הנעליים האורטופדיות למומלצות כל כך עבורנו? הנה שניים מהמאפיינים המייחדים את הנעליים הללו בהשוואה לנעליים רגילות:

• התאמה מלאה לכף הרגל – הנעליים האורטופדיות מעוצבות בהתאם לסוגים שונים של כפות רגליים, כאשר קיימת האפשרות של התאמה אישית בהתאם לבעיה אורטופדית מסוימת. כלומר, עיצוב הנעל ישתנה בהתאם לבעיה הבריאותית; אצבע פטישנית, כאבים בקשת הכף או בעקבים, פלטפוס, עצם בולטת בכף הרגל, כפות רגליים המחלימות מפציעות שונות ועוד. בנוסף לכך, הנעל האורטופדית מעוצבת כך שלא יורגשו כאבים בזמן ההליכה.

• תמיכה מושלמת – נעל אורטופדית טובה משלבת כמה אלמנטים בלעדיהם לא תיחשב לכזו; האלמנט הראשון הוא כמובן תמיכה מעולה לקרסול ולעקב, באמצעות רצועת פלסטיק קשיחה הממוקמת בגב עקב הנעל. בנוסף, נעשה שימוש במדרסים (רפידות) אורטופדיים בכדי לסייע לנעל להתאים את עצמה לשינויים השונים בכף הרגל המרחשים בעקבות שיפור או הידרדרות במצב הבריאותי, לאחר פעילות גופנית, עונות השנה ועוד. האלמנט האחרון הוא יצירת מרחב לאצבעות הרגליים, דבר החשוב במיוחד עבור אלו הסובלים מבצקות, סכרת ושאר בעיות בריאותיות הגורמות לנפח בכפות הרגליים.

לא מתפשרים על בריאות הרגליים
אומרים שיש כמה דברים שאסור להתפשר עליהם; בריאות השיניים, העיניים והרגליים. נעליים אורטופדיות מעוצבות הן הדרך שלנו לדאוג לבריאות הרגליים שלנו, להעניק להם את התמיכה והיציבה הטובות ביותר יחד עם נוחות מושלמת. אז אם אתם מתכוונים להתחיל להסתגל לשגרה של ריצה פעם ביום, או שהתקבלתם לעבודה הדורשת שעות ארוכות של עמידה על הרגליים, או שפשוט מתחשק לכם לתת את הטוב ביותר עבור הרגליים שלכם – זה הזמן לרכוש זוג נעליים אורטופדיות מעוצבות ולהתחיל להרגיש בהבדל כבר מהצעד הראשון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה